Etappe 10 valt een beetje in het water

9 juni 2022 - Kampen, Nederland

Vanmorgen droog vertrokken uit Dilsen-Stokkem, doel vandaag was Venlo. We hoopten op een droge dag, helaas. Vanaf Thorn is het gaan regenen en werd het niet meer droog. Net voordat we in Roermond waren hebben we besloten met de trein naar huis te gaan. Het bleek nog een race tegen de klok omdat de fietsen tussen 16.00 en 18.30 niet mee kunnen.

15.55 kwamen we op het station aan in Nijmegen. Omdat het weer weer redelijk was droge kleding en kopje koffie, een bezoekje aan de Waalkade en het Kronenburg Park. Er was ook nog tijd voor een afsluitend drankje en een hapje eten.

Om 19.00 uur de trein naar Zwolle gepakt, helaas waren de 6 minuten overstaptijd iet iets te weinig om met de fietsen op het perron te komen om de overstap naar Kampen te halen. De trein reed voor onze neus weg, dus nog even een half uurtje wachten voordat we echt thuis waren.

Nu lekker bijkomen, en nagenieten van een vakantie met vele nieuwe indrukken en ervaringen.